Comparazione di prestazioni trà servomotore è mutore stepper

Cume un sistema di cuntrollu à ciclu apertu, u mutore stepper hà una relazione essenziale cù a moderna tecnulugia di cuntrollu digitale. In u presente sistema di cuntrollu digitale domesticu, u mutore stepper hè largamente adupratu. Cù l'apparizione di un sistema servo digitale AC cumpletu, u servomotore AC hè di più in più applicatu in u sistema di cuntrollu digitale. Per adattassi à a tendenza di sviluppu di u cuntrollu digitale, a maiò parte di i sistemi di cuntrollu di u muvimentu adopranu un mutore stepper o un servomotore AC pienu digitale cum'è mutore esecutivu. Ancu sì sò simili in modu di cuntrollu (trenu di impulsu è segnale direzionale), sò assai diversi in prestazioni è applicazione. U spettaculu di i dui hè paragunatu.

Prima, Diversità di precisione di cuntrollu

L'angulu di stepping di u mutore stepping hibridu in duie fasi hè generalmente 1,8 ° è 0,9 °, è l'Angle stepping di u mutore stepping hybrid in cinque fasi hè generalmente 0,72 ° è 0,36 °. Ci hè ancu alcuni muturi stepper d'altu rendimentu suddividendu l'Angulu di u passu posteriore per esse più chjucu. Per esempiu, l'angulu di u passu di u mutore di steppu ibridu in duie fasi pruduttu da NEWKYE pò esse impostatu à 1,8 °, 0,9 °, 0,72 °, 0,36 °, 0,18 °, 0,09 °, 0,072 ° è 0,036 ° da interruttore di dial dial, chì hè cumpatibile cù l'angulu di u passu di u mutore stepping hibrido bifase è cinque fasi.

A precisione di cuntrollu di u servomotore ac hè garantita da u codificatore rotariu à a parte posteriore di l'arburu di u mutore. Pigliendu u servomotore AC à pienu numericu NEWKYE per esempiu, per u mutore cun codificatore di linea standard 2500, l'equivalente di impulsu hè 360 ° / 8000 = 0,045 ° per via di l'usu di a tecnulugia di frequenza quadrupla in u driver. Per un mutore cù un encoder 17-bit, u cunduttore riceve 131072 mutori di impulsi per una volta, vale à dì, u so impulsu equivalente hè 360 ° / 131072 = 0,0027466 °, chì hè 1/655 di l'equivalente di impulsu di un mutore passu cù un Passu Angulu di 1,8 °.

Siconda, e caratteristiche di a bassa frequenza sò diverse

À bassa velocità, u mutore stepper hè propensu à vibrazioni à bassa frequenza. A frequenza di vibrazione hè in relazione cù a cundizione di carica è e prestazioni di u cunduttore. Hè generalmente cunsideratu chì a frequenza di vibrazione hè a mità di a frequenza di decollamentu senza carica di u mutore. U fenomenu di vibrazione à bassa frequenza determinatu da u principiu di travagliu di u mutore stepper hè assai sfavorevule per u normale funziunamentu di a macchina. Quandu u mutore stepper funziona à bassa velocità, a tecnulugia di smorzamentu deve esse generalmente usata per superà u fenomenu di vibrazioni à bassa frequenza, cume l'aggiunta di un ammortizzatore nantu à u mutore, o u driver per l'usu di a tecnulugia di suddivisione.

U servomotore AC funziona assai bè è ùn vibra mancu à bassa velocità. Sistema servo AC cù funzione di suppressione di risonanza, pò copre a mancanza di rigidità meccanica, è u sistema hà una funzione di analisi di frequenza (FFT), pò rilevà u puntu meccanicu di vibrazione, faciule da adattà u sistema.

Terzu, a caratteristica di frequenza di u mumentu hè diversa

U torque di uscita di u mutore stepper diminuisce cù l'aumentu di a velocità, è scenderà bruscamente à una velocità più alta, cusì a so velocità massima di travagliu hè generalmente 300 ~ 600RPM. U servomotore Ac hè una coppia costante di uscita, vale à dì, pò pruduce un torque nominale in a so velocità nominale (generalmente 2000RPM o 3000RPM), è una potenza costante sopra a velocità nominale.

Quartu, a capacità di sovraccaricu hè diversa

U mutore stepper generalmente ùn hà micca capacità di sovraccaricu. Servomotore Ac hà una forte capacità di sovraccaricu. Prendendu u servu sistema Sanyo AC per esempiu, hà a capacità di sovraccarico di velocità è di sovraccaricu di coppia. U torque massimu hè duie à trè volte di u torque nominale è pò esse adupratu per superà u torque inerziale di a carica inerziale à l'iniziu. Perchè u mutore di stepping ùn hà micca una tale capacità di sovraccaricu, per superà stu mumentu di inertzia in a selezzione, hè spessu necessariu selezziunà u mutore cun un grande torque, è a macchina ùn hà micca bisognu di un grande torque durante u funziunamentu normale, cusì si verifica u fenomenu di i rifiuti di coppia.

Quinta, Prestazione di operazione differente

U mutore stepper hè cuntrullatu da un cuntrollu in loop aperto. Se a frequenza di partenza hè troppu alta o a carica hè troppu grande, hè faciule di perde u passu o stalla; se a velocità hè troppu alta, hè faciule da superà quandu si ferma. Dunque, per assicurà a precisione di cuntrollu, u prublema di a velocità è di a caduta di velocità deve esse trattatu bè. U sistema di servoazionamentu AC hè un cuntrollu di ciclu chjosu. U cunduttore pò campionà direttamente i segnali di feedback di u codificatore di u mutore. A parte interna si compone di anellu di posizione è anellu di velocità.

Sestu, Prestazione di risposta di velocità differente

Ci vole 200 ~ 400 millisecondi per un mutore stepper per accelerà da u riposu à a velocità di travagliu (generalmente centinaie di rivoluzioni per minutu). U spettaculu di accelerazione di u sistema servo AC hè bonu. Pigliendu u servomotore AC NEWKYE 400W per esempiu, ci vole solu uni pochi di millisecondi per accelerà da u riposu à a so velocità nominale di 3000RPM, chì pò esse adupratu in occasioni di cuntrollu chì richiedenu un avviu è una fermata rapidi.

Per riassumere, u sistema servo AC hè superiore à u mutore stepper in parechji aspetti di prestazione. Tuttavia, u mutore stepper hè spessu adupratu per eseguisce u mutore in alcune occasioni menu esigenti. Dunque, in u prucessu di cuncepimentu di u sistema di cuntrollu per cunsiderà i requisiti di cuntrollu, u costu è altri fattori, sceglite u mutore di cuntrollu adattu.


Tempu di posta: Dic-02-2020