Sapete u mutore stepper

U mutore stepper hè un cumpunente di cuntrollu di ciclu apertu chì converte u segnale di impulsu elettricu in spostamentu angulare o spostamentu lineare. In casu di micca sovraccaricu, a velocità di u mutore, a pusizione di stop dipende solu da a frequenza di u segnale di impulsu è da u numeru di impulsu, è ùn hè micca affettata da u cambiamentu di carica, vale à dì, per aghjunghje un segnale di impulsu à u mutore, u mutore girerà un Angulu passu. L'esistenza di sta relazione lineare, accumpagnata da u mutore stepper solu errore periodicu è nisun errore cumulativu ecc. Hè assai simplice di aduprà u mutore stepper per cuntrullà a velocità, a posizione è altre zone di cuntrollu.

Caratteristiche di u mutore 1.Stepper

<1> l'angulu di rotazione hè prupurziunale à l'impulsu d'ingressu, cusì i bisogni di l'Angulu di alta precisione è di pusizionamentu di alta precisione ponu esse uttenuti aduprendu u cuntrollu di ciclu apertu.
<2> bon principiu, stop, risposta pusitiva è negativa, cuntrollu faciule.
<3> ogni passu di l'errore Angle hè chjucu, è ùn ci hè micca errore cumulativu.
<4> in u intervallu cuntrullatu, a velocità di rotazione hè prupurziunale à a frequenza di u pulse, cusì a gamma di trasmissione hè assai larga.
<5> à u riposu, u mutore stepper hà un elevatu torque di tenuta per stà in a posizione di stop, senza a necessità di aduprà u frenu in modo da ùn girà liberamente.
<6> hà un RPM assai altu.
<7> alta affidabilità, senza manutenzione, prezzu bassu di tuttu u sistema.
<8> faciule da perde u passu à grande velocità
<9> tende à pruduce vibrazioni o fenomenu di risonanza à una certa frequenza

2.Terminulugia per i muturi stepper

* Numaru di fase: u logaritmu di e bobine di eccitazione chì generanu diversi campi magnetichi per i poli N è S. M hè comunemente adupratu.
* Numaru di passi: U numeru di impulsi richiesti per compie u cambiamentu periodicu di un campu magneticu o di u statu cunduttivu hè riprisentatu da N, o u numeru di impulsi richiesti per u mutore per girà un angulu di pitch di denti. Pigliate u mutore in quattru fasi per esempiu, ci hè un modu di esecuzione in quattru fasi in quattru fasi, vale à dì AB-BC-CD-DA-AB, modalità di esecuzione in ottu fasi in quattru fasi, vale à dì A-AB-B-BC- C-CD-D-DA-A.
* Step Angle: currisponde à un signale di pulse, u spustamentu angulare di u rotore di u mutore hè riprisentatu da. = 360 gradi (numeru di denti di rotore J * numeru di passi esecutivi). Pigliate un mutore cunvinziunale à duie fasi è à quattru fasi cù denti di rotore cum'è esempiu di un mutore à 50 denti. Per l'esecuzione in quattru passi, l'angulu di u passu hè = 360 gradi /(50*4)=1,8 gradi (comunemente cunnisciutu cum'è tuttu u passu), mentre per l'esecuzione in ottu passi, l'angulu di u passu hè = 360 gradi / (50 * 8) = 0,9 gradi (comunemente cunnisciutu cum'è mezu passu).
* Coppia di pusizionamentu: quandu u mutore ùn hè micca eccitatu, u coppiu di bluccamentu di u rotore di u mutore stessu (causatu da l'armoniche di a forma di u dente di u campu magneticu è l'errori meccanichi).
* Coppia statica: u mumentu di bloccu di l'arburu di u mutore quandu u mutore ùn gira micca sottu azzione elettrica statica nominale. Stu torque hè u standard per misurà u vulume (dimensione geumetrica) di u mutore è hè indipendente da a tensione di guida è l'alimentazione. Ancu se u torque staticu hè prupurziunale à u numeru di eccitazione elettromagnetica di ampere-giri è hè legatu à u spaziu d'aria trà u rotore di ingranaggi fissi, ùn hè micca consigliabile riduce eccessivamente u gap d'aria è aumentà l'eccitazione di ampere-giri per migliorà a statica torque, chì causerà u riscaldamentu di u mutore è u rumu meccanicu.


Tempu di posta: Dic-02-2020