I paesi anu firmatu ufficialmente l'industria di strumenti RCEP hà inauguratu una nova situazione di cummerciu

U 15 di nuvembre di u 2020, una grande nutizia hè ghjunta è hè diventata l'attenzione di l'attenzione di i paesi di u mondu sanu. Dopu ottu anni di negoziazioni, i dirigenti di 15 paesi, cumpresi a Cina, u Giappone è Singapore, anu firmatu l'accordu RCEP per via di videoconferenza.

Hè amparatu chì RCEP si riferisce generalmente à u Partenariatu Economicu Cumprensivu regiunale, è i so paesi membri includenu Indonesia, Malesia, Filippine, Tailanda, Singapore, Brunei, Cambogia, Laos, Myanmar, Vietnam, Cina, Giappone, Repubblica di Corea, Australia è Nova Zilanda. L'accordu copre l'eliminazione di e barriere à u cumerciu internu, a creazione è u miglioramentu di un ambiente d'investimentu gratuitu, l'espansione di u cummerciu di servizii, a prutezzione di i diritti di pruprietà intellettuale, a pulitica di a cuncurrenza è altri spazii.
Sicondu l'accordu trà i 15 paesi adoptarà u modu di bilaterale duie offerte per a liberalizazione di u cummerciu di merci fate un accordu, dopu chì l'accordu entre in vigore in a regione più di u 90% di u cummerciu di merci finiscerà à ottene tariffa zero, è principalmente immediatamente inferiore imposte à zero è tasse più basse à zero per 10 anni, si prevede di fà a zona di francu scambiu RCEP in un tempu relativamente cortu tutti l'impegni di liberalizazione di u cummerciu di beni.

U ministru di e finanze hà dettu chì a firma riuscita di u RCEP hà un rolu estremamente impurtante in a migliurazione di a ripresa economica post-epidemica è a prumuzione di a prosperità è di u sviluppu à longu andà di tutti i paesi. L'accelerazione ulteriore di a liberalizazione di u cummerciu darà un impulsu più grande à a prosperità ecunomica è cummerciale regiunale. I vantaghji preferenziali di l'ACCORDU beneficeranu direttamente i consumatori è l'imprese industriali, è ghjocanu un rolu impurtante in arricchendu e scelte in u mercatu di i consumatori è riducendu i costi di cummerciu per l'imprese.

A firma di qualsiasi accordu ritorna infine à u sviluppu ecunomicu è à i benefici per a ghjente. Per l'industria strumentale è strumentale di a Cina, a firma di RCEP prumove assai a "surtita" è a "purtata" di l'industria strumentale è strumentale di a Cina, aprendu una nova situazione di cummerciu.
Cume un mezu è attrezzatura ampiamente aduprata in l'industria, l'agricultura, a ricerca scientifica è altri campi per a misurazione, a raccolta, l'analisi è u cuntrollu, i prudutti di strumenti è di metru copre guasi tutti i campi di l'attività umane. Dopu decennii di sviluppu, l'industria di strumenti è strumenti di a Cina hà furmatu una categuria di pruduttu relativamente cumpleta, cù una certa scala di produzione è capacità di sviluppu di u sistema industriale, a crescita hè assai rapida, alcuni prudutti soddisfanu a dumanda di u mercatu domesticu, ma dinò un gran numeru di spurtazioni versu u mercatu oltremare.

Hè vera chì i tariffi statunitensi anu fattu pressione nantu à i prufitti di parechji esportatori dapoi a guerra cummerciale di u 2018, ma in l'annu passatu a maiò parte anu cercatu attivamente di diversificà i so mercati per riduce l'impattu di i tariffi americani.

Sta volta, u benefiziu più immediatu di a firma di u RCEP hè a riduzione di i tariffi commerciali trà i paesi MEMBRI di l'ACCORDU, rendendu più faciule per e cumpagnie l'investimentu è l'esportazione di beni è servizi à l'esternu. Per l'imprese impegnate in u cummerciu di esportazione di strumenti è contatori, hè beneficu aumentà l'esportazione di u pruduttu, aumentà u redditu d'impresa, migliurà a competitività di u pruduttu è espansione u mercatu d'oltremare.

Inoltre, per via di a riduzione di tariffu, di strumenti è di prudutti di metru in a catena industriale generale di cooperazione è di cooperazione internaziunale è più accessibile, à u listessu tempu, i mercati internaziunali è naziunali ponu scambià più cunvenienti di merchenzie necessarie, favurèvuli à l'importazione di l'imprese naziunali prudutti di strumenti è metru per risponde à a dumanda.

Sta volta, 15 paesi anu firmatu u RCEP. In a forma di impegnu tariffariu di ogni paese, i prudutti di strumenti è di misuratori implicati includenu forme d'onda, analizzatori di spettru è altri strumenti è dispositivi aduprati per a misurazione o l'ispezione di l'elettricità. Prove di macchine è apparecchi per a durezza, a forza, a compressibilità, l'elasticità o altre proprietà meccaniche; Strumenti è dispositivi analitici fisichi è chimichi (per esempiu, cromatografu di gas, cromatografu di liquidu, spettrometru).
Hè prevedibile chì cù l'implementazione di regule uniformi d'origine, procedure doganali, ispezione è quarantena, norme tecniche è altre regule, l'eliminazione di barriere tariffarie è non tariffarie libererà gradualmente l'effettu di creazione di u cummerciu di RCEP. Cum'è u secondu più grande pruduttore di strumenti è di metri in u mondu, a cumpetitività di i prudutti di strumenti è metru di a Cina serà ulteriormente migliorata, beneficianu più imprese è cunsumatori.


Tempu di posta: Dic-02-2020